آموزش پایتون برای کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

هنگام مصاحبه برای موقعیتی در صنعت فناوری ، آموزش پایتون برای کودکان قبل از بررسی پیشنهاد ، حداقل سه مصاحبه را پشت سر می گذارید. دورها معمولاً عبارتند از: اگر اینطور فکر می کنید ، در اشتباه هستید.

 

3 ویژگی رفتاری توسعه دهندگان بزرگ

3 ویژگی رفتاری توسعه دهندگان بزرگ

موارد غیر فنی که توسعه دهندگان بزرگ را ایجاد می کند من مدتی است نوشتن این مقاله را به تعویق انداخته ام. فکر نمی کردم لیاقت نوشتن آن را داشته باشم. فکر کردم امروز وقت نوشتن است.

 

انگلیسی

در حال حاضر ، اکثر آموزش های نرم افزاری در مدارس ابتدایی آموزش پایتون برای کودکان از زبان برنامه نویسی آموزشی (EPL) استفاده می کنند. EPL یک سیستم گرامری نسبتاً ساده است که یادگیری آن آسان و یادگیری آن برای زبان آموزان جوان آسان است ، اما این روش های کدگذاری بلوکی در "دستکاری کاراکترها" تخصص دارد که توانایی استفاده از آنها را در مقایسه با سایر زبان های برنامه نویسی محدود می کند. علاوه بر این ، توسعه برنامه به طور مستقیم محدودیتی دارد و نمی تواند تا حد زیادی بر پیشرفت برنامه نویسی دانش آموزان با استعداد تأثیر بگذارد. در این مطالعه ، ما Python ، یک زبان متنی با دستور زبان آموزش پایتون برای کودکان نسبتاً آسان ، را برای استفاده از آن در دانش آموزان دبستانی مطالعه کرده ایم.

کره ای

در حال حاضر ، اکثر آموزش های نرم افزاری که در مدارس ابتدایی انجام می شود از یک زبان برنامه نویسی آموزشی (EPL) استفاده می کند. EPL این مزیت را دارد که یادگیری آن با یک سیستم گرامری نسبتاً ساده آسان است و دانش آموزان جوان می توانند آن را به راحتی یاد بگیرند ، اما این روش کدگذاری بلوکی در "دستکاری کاراکترها" تخصص دارد ، بنابراین در مقایسه با سایر زبان های برنامه نویسی ، توابع قابل اجرا استفاده محدود است..  آموزش پایتون برای کودکانعلاوه بر این ، محدودیتی برای تولید و توسعه مستقیم برنامه ها وجود دارد و عدم ارضای کنجکاوی فکری و نیازهای یادگیری کاربران پیشرفته با تجربه غنی در یادگیری برنامه نویسی  iranian cyber  از نوع بلوک وجود دارد. بنابراین ، در این مطالعه ، یک روش آموزش برنامه نویسی با استفاده از پایتون ، یک زبان متنی با گرامر نسبتاً آسان ، بر دانش آموزان دبستانی مطابق با استانداردهای پیشرفت برنامه درسی بازنگری شده 2015 مورد مطالعه قرار گرفت.

 

در راستای روند بهبود آموزش کامپیوتر و توسعه مهارت های کودکان ، مشخص شده است که بیشتر والدین می خواهند اصول برنامه نویسی را زودتر به فرزندان خود بیاموزند.

 

بر این اساس ، در روز سیزدهم (به وقت محلی) ، رسانه های فعلی آموزش پایتون برای کودکان نیجریه ، 10 "زبان برنامه نویسی آسان کودکان 2019" را انتخاب و گزارش کردند.

 

10 زبان برنامه نویسی آموزشی برتر (EPL) برای کودکان که توسط رسانه انتخاب شده اند عبارتند از: Scratch ، Python ، Ruby ، ​​PHP ، Java ، JavaScript ، Code Jumper (Code Jumper) ، Logo ، Alice ، Swift و غیره.

 

ابتدا ، برنامه نویسی Scratch ، که در سال 2003 در MIT ایجاد شد ، آموزش پایتون برای کودکان برای آموزش اصول اولیه کار با بازی ها ، انیمیشن ها و پروژه ها به دانش آموزان طراحی شد. Scratch یک محیط برنامه نویسی شی گرا بصری است. در Scratch ، دانش آموزان با اسپریت کار می کنند ، که بلوک اشیای متحرک هستند. علاوه بر این ، یک نمایش گرافیکی دریافت می کنیم که می تواند از هر منبع تصویر گرفته شود و یک اسکریپت عملی آموزش پایتون برای کودکان متشکل از بلوک های اصل کشیدن و رها کردن. 





:: بازدید از این مطلب : 871
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: